Oprawa przeznaczona do oświetlania ulic, mostów, ciągów komunikacyjnych i parkingów. Dwukomorowy korpus wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminium z fizycznym rozdzieleniem komory optycznej od komory z osprzętem elektrycznym. Opływowy kształt oprawy bez radiatora zapobiega osiadaniu liści oraz innych zanieczyszczeń. Komora elektryczna otwierana beznarzędziowo. Wspornik pokrywy zapobiega przypadkowemu zamknięciu komory elektrycznej. W momencie otwarcia pokrywy specjalny rozłącznik odcina napięcie z układu zasilającego. Możliwość beznarzędziowej wymiany układu zasilającego, który zamontowany jest na panelu z tworzywa. Uniwersalny uchwyt montażowy umożliwia zamontowanie oprawy bezpośrednio na słupie lub wysięgniku. Oprawa posiada możliwość regulacji kąta nachylenia w zakresie od -10° do +10°. Zastosowano panel z soczewkami emitującymi jednorodną bryłę fotometryczną. W przypadku awarii pojedynczych lub kilku LED-ów fotometria oprawy nie zmienia się, zmniejszeniu ulega jedynie strumień świetlny oprawy. Konstrukcja oprawy eliminuje „zaśmiecanie” światłem nieboskłonu. Oprawa należy do systemów z grupy VMC (Virtual Midnight Control). Oprawy w tej grupie posiadają siedem predefiniowanych profili redukcji mocy, z których aktywny jest tylko jeden. Użytkownik ma możliwość wysyłania za pośrednictwem linii zasilającej, z wykorzystaniem sterownika (ATLAS ROAD) montowanego w Szafce Oświetleniowej, sygnału zmieniającego profil. W oprawie zastosowano źródło światła oraz oddzielny sprzęt sterują
Cechy i zalety:
Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego za pomocą klamry
Możliwość beznarzędziowej wymiany układu zasilającego zamontowanego na panelu z tworzywa
Odcięcie zasilania z oprawy w momencie otwarcia pokrywy
Budowa dwukomorowa – rozdzielenie termiczne komory optycznej od komory z osprzętem elektrycznym
Możliwość regulacji kąta nachylenia oprawy od -10° do +10°
Uniwersalny uchwyt montażowy umożliwiający montaż oprawy bezpośrednio na słupie i wysięgniku
Możliwość pracy w systemie CLO – płynna regulacja zużycia energii w celu utrzymania stałego poziomu światła
Wysoka żywotność modułów LED dla L90B10 sięgająca 100 000 h
Brak efektu Light Pollution
Dychawka regulująca ciśnienie w oprawie
Oprawa ze standardowo zaprogramowanym harmonogramem ściemniania w porze nocnej VM-DIM
Oprawa z grupy systemów VMC (Virtual Midnight Control) – po rozbudowie Szafy Sterowania Oświetleniem o moduł ATLAS ROAD istnieje możliwość wyboru za pomocą wiadomości SMS jednego z siedmiu predefiniowanych harmonogramów ściemniania oprawy
Trwała, niezawodna oprawa oświetlenia ulicznego. Dwukomorowy korpus wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminium. Doskonałe parametry termiczne w oprawie osiągnięto dzięki specjalnej konstrukcji układu odprowadzającego ciepło i fizycznemu rozdzieleniu komory optycznej od komory z osprzętem elektrycznym. Opływowy kształt oprawy oraz brak zewnętrznego radiatora zapobiega osiadaniu liści oraz innych zanieczyszczeń. Komora elektryczna otwierana beznarzędziowo za pomocą klamry. Wspornik pokrywy zapobiega przypadkowemu zamknięciu komory elektrycznej. Możliwość beznarzędziowej wymiany układu zasilającego, który zamontowany jest na panelu z tworzywa. W momencie otwarcia pokrywy specjalny rozłącznik odcina napięcie z układu zasilającego, umożliwiając bezpieczną konserwację oprawy. Oprawa posiada uniwersalny uchwyt montażowy, który umożliwia zamontowanie oprawy bezpośrednio na słupie lub wysięgniku. Oprawa posiada możliwość regulacji kąta nachylenia w zakresie od -10° do + 10°. Układ optyczny składa się z panelu z soczewkami emitującymi jednorodną bryłę fotometryczną. W przypadku awarii pojedynczego lub kilku LED-ów fotometria oprawy nie zmienia się, zmniejszeniu ulega jedynie strumień świetlny oprawy. Konstrukcja oprawy ogranicza emisję światła w górną półprzestrzeń, czyli eliminuje „zaśmiecanie” światłem nieboskłonu. Specjalna dychawka zapewnia odprowadzenie z oprawy skondensowanej pary wodnej oraz reguluje ciśnienie w oprawie. Istnieje możliwość dodatkowego zabezpieczenia opraw na przepięcia do 10 kV. Powierzchnia boczna oprawy nieprzekraczająca 0,038 m2 ogranicza siłę parcia wiatru na oprawę.
Oprawa z grupy systemów VMC (Virtual Midnight Control), w której istnieje możliwość wyboru jednego z siedmiu predefiniowanych profili redukcji mocy z wykorzystaniem urządzenia ATLAS ROAD. Oprawa bez komunikacji z urządzeniem sterującym pracuje z domyślnym harmonogramem. Dostępne cztery rodzaje rozsyłu światła: klasyczny o szerokim spektrum zastosowania; szeroki do aplikacji o dużych odległościach pomiędzy oprawami; 2 asymetryczne dedykowane do oświetlenia przejść dla pieszych. Możliwość pracy w systemie CLO – płynna regulacja zużycia energii w celu utrzymania stałego poziomu światła.
Typ montażu: na słup;
Miejsce montażu: Słup, Wysięgnik;
Strumień świetlny: 4700lm - 15500lm;
Maksymalna skuteczność świetlna: 132lm/W;
Temperatura barwowa najbliższa: 4000K ;
Ogólny wskaźnik oddawania barw (Ra): >70;
Średnia trwałość użytkowa: L90 - 150000 h,L95B10 - 100000 h;
Grupa ryzyka fotobiologicznego: 1;
Klasa efektywności energetycznej źródeł światła: D;
Sposób rozsyłu światłości: bezpośredni;
Geometria rozsyłu światłości: uliczny wąski, uliczny szeroki;
Napięcie: 230V AC;
Moc: 38W - 120W;
Sterowanie przewodowe: VM-DIM;
Stopień ochrony IP: IP66;
Stopień ochrony IK: IK08;
Klasa ochronności: II;
Materiał soczewki: PMMA;
Konstrukcja soczewki: panelowa;
Materiał obudowy: Ciśnieniowy odlew aluminium;
Kształt oprawy: inny;
Zakres dopuszczalnych temperatur otoczenia: od -30°C do 25°C;
Klasa korozyjności: C3;
Wymiary:
wysokość: 130mm, szerokość: 275mm, długość: 639mm, ;
Waga: 5.80kg - 6.10kg;
Współczynnik SCx: 0.038;
Wysokość montażu: >6-12 m;