Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, rozumiemy jak ważna jest natychmiastowa odpowiedź i szybka reakcja na obiekcie. Zdalne połączenie z obiektem to oszczędność czasu i pieniędzy, a otrzymana pomoc jest profesjonalna i szybka.
Usługi zdalnego wsparcia
Sprawdzenie instalacji i uruchomienie systemu Ethernet2DALI (E2D)
- odpłatne
Zdalne sprawdzenie poprawności podłączenia i identyfikacji urządzeń, potwierdzenie zgodności z dokumentacją i gotowości do uruchomienia oraz uruchomienie, czyli programowanie logiki działania systemu zgodnie z przesłanym scenariuszem sterowania
Aby zgłosić instalację do uruchomienia należy wysłać wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy F-P8-1-RS-2, dokumentację powykonawczą oraz scenariusz sterowania na adres: uruchomienia@essystem.pl
Modyfikacje
- odpłatne
Zmiana logiki działania systemu zgodnie z przesłanym nowym scenariuszem sterowania
Aby złożyć zlecenie wykonania modyfikacji należy wysłać wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy F-P8-1-RS-2 oraz nowy scenariusz sterowania na adres: uruchomienia@essystem.pl
Obsługa reklamacyjna
Rozwiązywanie drobnych usterek, które nie wymagają przyjazdu serwisantów na obiekt.
Aby zgłosić reklamację należy wysłać maila na adres: reklamacje@essystem.pl z załączonym formularzem zgłoszenia serwisowego lub wypełnić zgłoszenie reklamacyjne online.
Aby skorzystać ze zdalnego wsparcia niezbędny jest dostęp do sieci Internet - zalecane jest posiadanie bramki GSM (E2D REMOTE ACCESS KIT).