Zdalne wsparcie

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, rozumiemy jak ważna jest natychmiastowa odpowiedź i szybka reakcja na obiekcie. Zdalne połączenie z obiektem to oszczędność czasu i pieniędzy, a otrzymana pomoc jest profesjonalna i szybka.

Usługi zdalnego wsparcia

Sprawdzenie instalacji i uruchomienie systemu Ethernet2DALI (E2D)
- odpłatne

Zdalne sprawdzenie poprawności podłączenia i identyfikacji urządzeń, potwierdzenie zgodności z dokumentacją i gotowości do uruchomienia oraz uruchomienie, czyli programowanie logiki działania systemu zgodnie z przesłanym scenariuszem sterowania

Aby zgłosić instalację do uruchomienia należy wysłać wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy F-P8-1-RS-2, dokumentację powykonawczą oraz scenariusz sterowania na adres: uruchomienia@essystem.pl

Modyfikacje
- odpłatne

Zmiana logiki działania systemu zgodnie z przesłanym nowym scenariuszem sterowania

Aby złożyć zlecenie wykonania modyfikacji należy wysłać wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy F-P8-1-RS-2 oraz nowy scenariusz sterowania na adres: uruchomienia@essystem.pl

Obsługa reklamacyjna

Rozwiązywanie drobnych usterek, które nie wymagają przyjazdu serwisantów na obiekt.

Aby zgłosić reklamację należy wysłać maila na adres: reklamacje@essystem.pl z załączonym formularzem zgłoszenia serwisowego lub wypełnić zgłoszenie reklamacyjne online.

Aby skorzystać ze zdalnego wsparcia niezbędny jest dostęp do sieci Internet - zalecane jest posiadanie bramki GSM (E2D REMOTE ACCESS KIT).